Caramel Macchiato
Caramel Macchiato
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

CLASS OF BESTARIANS
Monday, April 20, 2015 | 4/20/2015 12:14:00 AM | 0 Kawaii ?

Hellooooo~~~!!
Daripada tajuk pun dh tau kn nk cter pasal pe kn ?
Dh tau ??? Eeee pandainya awok hukhuk.
Podia ? Nak tau pasal result SPM ? No no no~~~ Tak dpt straight A. Tp tetap bersyukur gak. Tak pernah jangka gak result SPM dpt cmni. Target ala kadar je. Sebenarnya takde target pun huhu sbb form 5 tu byk main. Lg byk main dari form 4. Pasaipo cter pasal spm lak ni ? Dh dh dh lepas dh. Alhamdulillah :)

Ni nak letak gambar masa jamuan kelas haritu tp mcm lambat sgt dh ni nk letak. Hahahaha. Takpola, iRedhaaaa.


hellooo mayonis lady's choice


.helloooo Aliiii




eh mayonis lagi~~~!?













                                                   

                


banyak betul gambar madee ngan jes ni. So, kena kecikkan gambo diorang ni :3

hello yuui










perhatikan radin



aku mestilah kena adaaa


tiba-tiba ayman ada














jangan kawan ngan nyak











"bila nak start makan ni~~~?? Aku lapooo"










"pening aku tgk korang ni"





"Nyak, nak aku urut belakang badan ko ke ?"
"Hihi aku malu la Bakol"




























"adik, janganlah marah abang curik belon"

"nanti abang belanja pizza tempat kerja abang k"







apoo la shazrien ni








Fadriz makan pun happy gila

 Ni lah yang banyak tangkap gambar. Sedangkan, ku hanya rileks dan menyambar makanan. Meow meow

"Mayonis, aku cantik kan ? Heww"








"uwwwww~~"

"nanti mesti aku rindu 5B ni :("

"nak sikit taufiq"















ayman gadis melayu terakhir




fadriz nak jugak tu ahahaha











sukanya bakol xD










bhaiyyy akak nak balik dah


















Older Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Your Name
Best View in Google Chrome