Faris to form 2 *muka babi*




Faris to sebenarnya Form 2. Okay pandai dia tipu saya. Dia cakap dia form 3. Cibekk muuu ~ saya tahu pon dari Hisyam. Nasib baik saya tanya Hisyam. Sengal lah luu faris ~ Apa faedah kau tipu aku douu ? saya ada cerita ni kat Hikmah , then Hikmah cakap 'alah korang fake je kann' memanglah fake tapi dia tipu aku ! Terkilan lahh wehh. saya ada inbox dia, aku cakap 'kau form 2 ehh?' sampai hari apa ntah dia tak balas. Malu lah to rahsia dah kantoi. Tapi kitorang dah okay dah. Hari to Hisyam citer kat saya. Dia cakap time dia borak ngan faris, dia ada tanya faris. Hisyam cakap 'wea, kenapa kau cakap ngan eyka kau form 3?' pasto hisyam cakap dia senyap. Hahaha terkedu yee bangg☺

gambar kat atas buat aku teringat Aiman Nizam ☺

Comments

Popular posts from this blog

CLASS OF BESTARIANS

bila nak bukak sekolah

result PMR *menggigil*